tirsdag den 12. juni 2012

Sikke en dejlig dag det er idag...

Blev vækket i morges af flag, tegninger og kram! (Sofie har tegnet et flag ;-))


Bagefter var der morgenbrød fra bageren og lækre gaver.


Går helst KUN i converse! Og så er jeg vild med æsken!


Jubiiii! En super lækker kahler-vase! Mums!!!!eeeeelsker den allerede!


Og så et "lille" strikkesæt. Super lækkert!!!

Har lige fulgt Sofie i børnehave, så nu er der lige 1 1/2 times afslapning, nok med lidt strik, inden jeg skal på arbejde. I aften står den på sushi og afslapning.
Det kan vist kun blive en dejlig dag. ;-)



- Posted using BlogPress from my iPad

21 kommentarer:

  1. Stort tillykke, Lea!
    Skønne gaver! Jeg skal også snart ha den vase altså!
    Mangler også nye Conny'er - selvom de ikke er så sunde for fusserne, siger min læge...men de siger så meget, ikke...?
    Du bliver så glad for strikkepindene. Unikarina har lavet en supergod og pædagogisk sy-instruktion til et strikkepinde hylster :-) Let at lave :-)
    Ha en rigtig skide dejlig dag!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak!
      Det kan godt ske de ikke er gode men jeg er vilde med dem!!!! :-)
      Det hylster må jeg se nærmere på. Filihunkat har også lavet nogle mega lækre nogle!!!

      Slet
  2. Ihh, stort tillykke, og sikke da nogle dejlige gaver!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Og ja det er bare lækre gaver. :-)

      Slet
  3. Altså kære Lea. Kæmpe stort tillykke med dagen. Det lyder da som nogle gode planer og lækre gaver :)

    Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Det har bare været en skøn dag

      Slet
  4. Tillykke tillykke. Håber du får en rigtig god dag!

    SvarSlet
  5. Stort tillykke med fødselsdagen - lækre gaver - håber du får en fantastisk dag ;O)

    SvarSlet
  6. Stort TILLYKKE med dagen, håber I får en super dejlig aften..

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  7. Tillykke med fødselsdagen, Lea:) Det lyder til at være en dejlig dag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. Det har været en skøn dag!!! :-)

      Slet
  8. stort tillykke med fødselsdagen :O)
    sikke lækre gaver :O)
    knus og go aften

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. Er også meget glad for alle gaverne. :-)

      Slet
  9. Stort tillykke med fødselsdagen herfra :)

    SvarSlet
  10. Stort tillykke med fødselsdagen.
    Skønne gaver du har fået.
    God aften til dig fra mig

    SvarSlet
  11. Hej Lea. Tillykke med fødselsdagen for nogle dage siden. Jeg kan også ønske dig tillykke med, at du har vundet min give away, så send mig lige din adresse og jeg sender dig fluks din gave. Min mail adresse finder du på bloggens side-bar

    SvarSlet