tirsdag den 30. august 2011

Hæklet vest

Jeg har hæklet en hurtig nem lille vest til min datter. Opskriften er fra stof 2000 "snup ideen" se her.








Tjek lige den fine halskæde hun selv har lavet her til eftermiddag. Det er altså kun børn der kan sætte farver og former så tilfældigt sammen at det bliver ok fedt... (eller også er det bare mig der tænker for meget over hvad man laver...)

Om en time skal jeg mødes med en rigtig god veninde. Vi skal på cafe og i biografen og se "Dirch". Jeg GLÆDER mig!!! :-)

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Hej
    Hvor er den fed.... har faktisk tænkt på at lave den til fruen selv - men tænkte at den var svær.. men nej??
    Lækker med biografen - rigtigt god tur.
    KH Jette

    SvarSlet
  2. Den er ikke svær at hækle. Det kan være lidt "kryptisk" atlæse opskriften men man finder hurtigt ud af det. :-) Så bare gå til den. ;-)

    SvarSlet
  3. Tak for det.. kender godt det med, at opskriften skal læses flere gange før man siger "Nåeeeh... er det bare sådan".
    God dag.
    Kette

    SvarSlet