onsdag den 22. august 2012

Mange tanker og spørgsmål...

Det vil der være masser af i mit hovedet i dag. Og på denne dato, ja nok for altid! I dag er det to år siden min veninde mistede hendes mand... Jeg kan slet slet slet ikke sætte mig ind i hvordan det må have været for hende... Jeg husker stadig da jeg fik beskeden... Og begravelsen d 1 sep... Jeg har været til en del begravelser og de er jo aldrig sjove, men denne begravelse var særlig slem... Min veninde uden sit fantastiske glimt i øjet... Præsten som talte om deres lille datter som nu vokser op uden sin far... Min veninde uden hendes elskede mand... Uden at de havde mulighed for at fejre 1 års bryllupsdag sammen... Min veninde er heldigvis stærk! Stærkere end jeg troede nogen kunne være! Glimtet er på vej tilbage i hendes smukke øjne! Kære søde dejlige fantastiske elskede C, jeg tænker ekstra meget på dig idag og sender tusindvis af kys og kram! Ville ønske jeg kunne trylle og opfylde dit største ønske... <3



- Posted using BlogPress from my iPad

2 kommentarer:

  1. Åh, den slags er bare så frygteligt. Bliver ramt og ked på din venindes vegne, kan slet ikke forestille mig den smerte det må være at miste sin mand og sine børns far. Av.

    SvarSlet
  2. Hej kære Lea.

    Puha, kan mærke jeg får en klump i halsen og er tom for ord..... Kan på ingen måde sætte mig i din venindes sted, ej heller dit, men sender mange tanker afsted og giver dem jeg har kær en ekstra stor krammer når de vågner <3

    Håber alt vel hos jer ??? Jeg har netop lavet mit første indlæg længe, og tro det eller ej..... HELT UDEN problemer, så mon ikke jeg får blogget lidt igen ;o)

    See you.
    Kram Lunde.

    SvarSlet