tirsdag den 20. april 2010

cykelsadel til veninde.

Jeg så opskriften på en hæklet cykelsadel, og tænkte straks på min søde veninde, som ville elske sådan en! Så jeg gik igang, og selvfølgelig med en masse festlige farver. Det var en af mine første hæklekreationer så der er lidt fejl, men min veninde blev ellevild og kører troeligt med den. Hun har også fortalt at hun har fået en del bemærkninger omkring den, dog flest gode, og ikke mindst en masse smil! Hun har dog sagt at når jeg engang gider, må jeg gerne lave en der passer lidt bedre til hendes sadel (altså en uden så mange fejl ;-)) Men det er SKØNT at lave noget som bringer glæde, og et lille smil, hos folk.  IMG_0495

Nu er foråret jo kommet og måske er jeres cykler også fundet frem (det er min endelig!) så hvis I har brug for at få lidt farve og hygge til jeres cykler, så kan i finde opskriften her!

3 kommentarer:

  1. Hej Lea.

    Tænk dig jeg er også ved at hækle et saddelbetræk til min nye bedstemorretro cykel jeg fik af min husbond i fødselsdasgave :o) Sjov idé med blomsten, det kunne være jeg skulle snupse din gode idé :o) Kan godt forstå den giver nogle gode smil hvor den står parkeret :o)

    Knus Lunde.

    SvarSlet
  2. Tillykke med din nye cykel! ;-) Det kunne være jeg skulle lave et til mig selv også...

    SvarSlet
  3. Hej Lea.

    Det skal du da helt sikkert :o) Jeg er slem til at lave en masse fine gaver til andre, istedet for at lave noget til mig selv ;o) Håber snart at kunne smide billeder på bloggen af sadelbetrækket jeg har gang i :o)
    Gode bededage til jer tre :o)
    Knus Lunde

    SvarSlet