onsdag den 2. juni 2010

Blogleg...

Jeg er blevet udfordret af Citronmoster og til denne blogleg...

Morgenens nedtur: At jeg opdager at jeg måske er ved at blive lidt små syg men krydser fingre for at det ikke bliver til mere...


Morgenens optur: Fantastisk sommervejr og et stort kram af min lille trold, så bliver det ikke meget bedre.

Udenfor mit vindue: Skinner solen fra en skyfri himmel! Så er Danmark altså bare fantastisk.

I min vindueskarm: Er der efterhånden ved at være gang i div. krydderurter. Dejligt!

I fjernsynet kører: Lige nu ingenting, men Desperate housewives om lidt. ;-)

Jeg vil til at høre: Ingenting...

Mit tøj: afslappet, sommerbukser og stor trøje.

Weekenden skal gå med: AC/DC koncert i Horsens med en veninde! Det bliver fantastisk!!!

Dette billede har I aldrig set:



Det er et maleri vi har hængende i vores stue, som jeg malede for nogle år siden. Det var egentlig ikke meningen at det skulle se sådan ud, men halvvejs i processen stoppede jeg, da jeg var helt vild med det som det var...
Jeg giver udfordringen videre til Søhesten og Glaphuset.
Fortsat en fantastisk sommeraften til jer alle!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar