fredag den 30. december 2011

Elsker at kunne strege...

endnu et par to-to på den evige lange liste... Denne gang på Sofies værelse. Endelig har jeg fået hængt div billeder op og en snor (en laaang række luftmasker) hvor man kan hænge tegninger mm op.

De træfarvede skal Sofie male i eftermiddag.




Som du kan se er jeg ret vild med Janes fantastiske streg!
Rikkes skønne skønne ko er også kommet op. Elsker den! :-)

Det næste stykke tid får jeg nok ikke så meget tid og overskud til bloggen... Desværre... MEN jeg skal nok vende tilbage når vi har fået styr på hverdagen igen. :-)
Jeg starter på nyt job på mandag. Og efter at have været hjemme i 11 måneder, 5 som sygemeldt og 6 som arbejdsløs, ja så tror jeg virkelig det bliver hårdt! Også for min datter for hun har jo været vant til korte dage i vuggestuen og en del fridage... Den tid er forbi... :-/
Nå men det hele blir nok meget godt...


- Posted using BlogPress

Ingen kommentarer:

Send en kommentar