lørdag den 10. november 2012

...

Mit liv pt...


Sidder pt i bussen på vej på arbejde. Jep weekenden står på personaleweekend. Ikke lige det jeg gider at bruge min weekend på. Slet ikke når jeg i onsdag fik afvide at den stilling jeg var blevet lovet, ja det kan så ikke lade sig gøre alligevel. Fordi en eller anden BIIIIP har ændret mening i sidste øjeblik fordi hun ikke har tænkt sig om! Jamen så er det da super at få afvide 1 måned og 13 dagen inden man skulle starte. For jeg har jo ikke søgt noget andet. Har i ca 2 måneder fået afvide at jeg ikke skulle sige ja til noget andet job for de var ret sikre på at der var en stilling til mig. Meeeen nej. Pt. Super super super. Så om 1 måned og 7 dage, ja så er jeg så arbejdsløs. Og så gider man jo også virkelig at bruge en weekend på arbejde hvor man skal finde frem til husets fremtidige pædagogik og indretning...
Men ellers går det meget godt. Tæppet, som skal afleveres på lørdag, det er næsten halvt færdigt.
Opgaven, som skal afleveres om 1 måned, ja den mangler... Helt... Og har vejledning på mandag...
Det kører bare!
Har travlt med travlt på og når ikke meget krea. Udover tæppet. :-/
Glemte jeg t nævne at jeg "skylder" 26 timer på jobbet som jeg også lige skal have arbejdet af inden jeg stopper!
Faaaaantastisk! Er i super humør.

Nå men rigtig god weekend derude. Nyd den!



- Posted using BlogPress

8 kommentarer:

  1. Øv!! Det er sgu ikke okay! Dårlig ledelse hvis du spørg mig!!! Jeg er sikker på at der nok skal komme noget positivt ud af det! Håber din weekend bliver hyggelig alligevel!
    Lykke

    SvarSlet
  2. Ej altså! Det er da bare ikke i orden! :-(
    Håber det bedste for dig og dit nye job, der nok snart skal vise sig :-)

    SvarSlet
  3. Ej øv altså Lea ;O(
    Håber at det hele løser sig på bedste måde for dig selvom det ser træls ud lige nu !

    SvarSlet
  4. Føj for en træls weekend :-(
    Pøj pøj med det hele :-)

    SvarSlet
  5. Det ligner en sort stribe... :o/ Virkelig noget biiiiip... Men tror at når det her arbejde er overstået, vil du glæder dig over at du ikke fuk den stilling. Alt det du skriver indikerer bare, at det er et dårligt sted at være... :o/

    Har tilfældigt opdaget at du linker til min diy - mange tak! :o)

    SvarSlet
  6. Ej, hvor er det bare groft, Lea!! De må virkelig føle sig dumme!
    Og øv at trælse ting altid kommer i flok :-(
    Når det hele er lidt sort, så husk endelig at være god ved dig selv, Lea, og gøre de ting, du holder af. Er det ex en mulighed at vælge den der opgave fra/udsætte den, hvis det hele bliver for meget?
    Kan du ikke tage strikketøj med på den der røvsyge personale-weekend?
    Sender dig noget god karma, så de gode ting snart kommer i flok! Det fortjener du nemlig, søde Lea!
    Stort hormonknus fra Trine Tykmave - Søhesten med rogn ;-)

    SvarSlet
  7. Føj, hvor er det tarveligt altså!
    Sender dig et kærligt kram og krydser fingre for at du når at få et andet job ;-)
    Ha' en herlig weekend - mon ikke det har hjulpet (ihvertfald bare en lillebitte smule) at læse de mange søde kommentarer fra folk, der tænker på dig :-)
    Kærligst, Louise

    SvarSlet

  8. I like being on the road, living in hotels. While I've got a real nice house, I go crazy when I'm there.Multi Cuisine Restaurants in Chennai

    SvarSlet