søndag den 12. maj 2013

Vunden give away og ugen der gik...

Dejligt at komme hjem til en pakke, en vunden give away fra Line
Sofie var hurtig og fik pakket den op inden jeg fik set mig om, og hun mener bestemt det er til os begge. Især slikken! ;-)



Vi har været i sommerhuset i denne lange weekend. Det var tiltrængt, godt at komme lidt væk efter sygdom samt 2 begravelser på 1 uge... Det har været hårdt!!! Mere hårdt end jeg lige havde forventet. Heldigvis har det også bragt noget godt med sig. Jeg har fået kontakt til NOGET af den familie, jeg gik fra for 12 år siden. Den del som jeg ikke havde i sinde at gå fra, men hvor det bare "automatisk" blev sådan. når man vælger noget fra, følger resten også med... Det har været hårdt men nødvendigt...
Vi talte om at vi skal til at ses Igen... Det blir skønt! Underligt, tankevækkende, men godt og skønt.

Ugen med begravelser har gjort at jeg har lukket andet ude... Bl.a. opgave... Så imorgen er der to uger til aflevering... Og jep har kun tankerne i hovedet. Intet nedskrevet. Så NU må der arbejdes på højtryk... Har dog lige familiefødselsdage de næste to weekender... I Jylland! Så der blir der nok ikke skrevet super meget... Nå men SKAL jo nå det...
Så kreativiteter holdet lige en lidt længere pause... :-(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar