lørdag den 4. august 2012

Madbiblioteket! En anbefaling!!!

Jeg kan varmt anbefale
Madbiblioteket i Søborg!
Det er virkelig en skøn cafe/restaurant med lækker mad og hvor der er plads til børn. Der er bla legekøkken og bamser til ungerne så de voksne også kan få sludret lidt. ;-) Og så er der dækker flot og klassisk op, som jeg ofte ikke synes der er på børnevenlige restauranter. Det kan jeg personlig godt li!
Maden er virkelig god, nytænkende uden at være FOR nytænkende, frisklavet og passende potioner. En skøn smagsoplevelse! Og så er det ovenikøbet rimelig billigt ift så mange andre steder! Der er gode børnemenuer og det er muligt at få mælk til ungerne. Dejligt!
Desværre glemte jeg at tage billeder af maden idag, det må jeg huske næste gang! Så istedet får I et billede fra hjemmesiden:


Jeg er specielt vild med deres brunch, som består af 3 retter skøn mad. Mums!!! Som I kan se er det meget rimelig i pris. :-)
Så hvis du er fra eller kommer til Søborg eller omegn så er det VIRKELIG ET BESØG VÆRD!!! Det ligger lige ved rådhuset så der er også rigtig god plads udenfor og mulighed for parkeringspladser bagved rådhuset!
Bon apetit. :-)

- Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Send en kommentar