lørdag den 19. februar 2011

Tænk engang…

i morgen skal vi holde 2 års fødselsdag for min lille pige… Hvor er min lille baby blevet af? I dag har hun gået rundt med et vatterpas og hjulpet med at hænge ting op på hendes nye værelse, hen har selv skåret en bolle over, siddet på toilettet og så har hun lært at sige 2 år! SÅ KÆRT! Store pige… Hun har først fødselsdag mandag men holder søndag for familien og næste lørdag for vennerne. Glæder mig til at fejre hende.

kage

Og tænk engang, vi nåede at blive færdige med hendes værelse! (lige med undtagelse af at slibe og male fodpaneler, det må blive i næste uge…) Billeder af hendes værelse må i vente med til næste uge for mangler lige de allersidste ting. Bl.a. hendes fødselsdagsgave som først kommer i starten af næste uge. Men jeg kan sige at jeg er så glad, tilfreds og lykkelig over at have muligheden for at kunne give min lille pige så fint et værelse!

Så hækling og patchwork har været sat lidt på stand-by den sidste uges tid, men nu er der snart tid til det igen. skønt!

God weekend til jer alle sammen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar