tirsdag den 29. marts 2011

HJÆLP! Hvad synes du?

Først et stort tak for alle de rosende ord jeg har fået for min datters kommende tæppe. Det er fantastisk! Nu har jeg brug for jeres hjælp! Hvor stort skal jeg lave tæppet???

Den egentlige plan for tæppet er ca 130 cm x 200 cm, meeen det synes jeg måske er lige lovlig stort! Så kan vi jo ikke rigtig sidde og hygge med det (laver fleece på bagsiden) og det vil også være alt for stort til hendes fine seng nu.
Jeg kan "sagtens" lave det mindre, har regnet mig frem til ca. 96 cm x 150 cm. Så er det godt nok noget breddere end hendes seng nu men det passer perfekt i længen. (Hendes juniorseng er 70 x 150 cm) Men så vil det jo ikke passe til en større seng, når hun engang skal have det. Men så har man jo en undskyldning for at lave et nyt og man kan bruge det her som hyggetæppe...

SÅ HVAD SYNES DU????
- Skal jeg lave det så det passer nu og bruges som hyggetæppe senere?
- Eller så det er for stort nu men så også passer til en seng senere?

Håber I vil hjælpe mig, og gerne hurtigt så jeg kan komme videre ;-)

3 kommentarer:

  1. Jeg ved godt at arbejdet ikke er bare lige, men tror du ikke, at det er "sjovere" med et større på et andet tidspunkt?
    Umiddelbart vil jeg sige, passer nu og hyggetæppe senere :o)

    SvarSlet
  2. Junior sengen holder jo snildt til hun er 6 år... på det tidspunkt, vil det jo nok være sjovt at få et nyt! :D

    -også bliver det da også hurtigere færdigt, så vi andre kan se det i sin helhed :D TI HI!

    Tillykke med alle dine læsere! - så vidt jeg kan se er der dog 47!

    SvarSlet
  3. Uh, den er svær Lea. Jeg ville nok lave den så den passer nu og hygger senere, og så lave et nyt i fremtiden :-) Så holdes patch work'en også ved lige :-)
    Det er simpelthen SÅ fint, det du har lavet!! jeg er imponeret!!

    SvarSlet