lørdag den 22. oktober 2011

Spaghetti og pandekager

Det er al det kreative jeg har nået i denne uge!

Sofie og jeg har holdt efterårsferie og har leget med skønne fantastiske venner hele ugen.


Torsdag fik Sofie sin første ridetur. Hold da op hun var glad og stolt! :-)

Ellers står den på opgaveskrivning, puha synes det er hårdt at tage sig sammen til at komme rigtig i gang men i går aftes fik jeg endelig taget hul på det. Den skal jo også "først" afleveres d 1 nov!!! Og næste weekend er vi i jylland. Godt planlagt.

Ellers har jeg købt billet til Kreativ messe! Glæder mig! Skal derned med Trine og Anette. :-)

Og så har jeg bestilt tid til en ny tattoo... Det blir skisme spændende...

God weekend til jer alle! Her står den på afslapning, oprydning på loftet og besøg af folk som kan bruge noget af vores babytøj og andet babyudstyr. Hold da op vi har meget!!! Kender I det???

- Posted using BlogPress

Ingen kommentarer:

Send en kommentar