fredag den 25. november 2011

Advents"krans"

Maj har lavet en "vis mig din adventskrans", og den er jeg med på. Så her er vores:






Ja der er ikke så meget krans over den, men den har da fire lys. ;-)
Jeg ville egentlig have prøvet noget nyt i år, men jeg er ret glad for denne så den får lige et år mere. ;-)
Et fad, fire lys, mos i bunden, og i år pyntet med grankogler med maling og glimmer, små flettede stjerner, bog (hedder de ikke det?) med filtkugler samt lidt lilla glimmer.
Nogle år har det været kun med kogler, eller stjerner, eller hjerter. Jeg kan godt li det enkle udtryk, den enkle basis og så kan man udskifte fra år til år. Ja eller uge til uge. Det er jo nemt at skifte pynten ud. ;-)

- Posted using BlogPress

2 kommentarer:

  1. Sikke en fin og enkel dekoration!
    Jeg har også sværget til et fad med mos og andet godt de seneste år!! Skønne små stjerne!

    SvarSlet
  2. Jeg synes den er super fin. Holder også meget af det enkle...
    Lykke

    SvarSlet