onsdag den 16. november 2011

Gaveleg

Jeg elsker gaver. Og dem der kommer med posten er ret hyggelige, for så ved man at de højst sansynligt kommer fra blogland og det er altså nogle virkelig lækre gaver! :-)
Jeg var hurtig på tasterne hos Asli og fik tilmeldt mig gaveleg. Og se hvilke lækre ting jeg har modtaget:














Tusind tak søde Asli. Så lækre ting! Halskæden har allerede været i brug flere gange. :-)

Nu skal jeg sende en gave retur til Asli. Og så er det din tur! Vil du være med?
De to første, der kommenterer her, får en gave af mig. De forpligter sig til at sende en retur til mig og to gaver videre ud i Blogland efter samme princip. På den måde får man tre gaver, hvis man er en af de hurtige. :-)


Posted using BlogPress

3 kommentarer:

  1. Vi er altid klar på en lille gaveleg

    SvarSlet
  2. Oss mig! Og hvad hvis der ikke er nogen der skriver en kommentar? - ;) ej- det gør du da bare Lea :) kraaaam

    SvarSlet
  3. Fedt I er med! Jeg sender gaver til jer i løbet af næste uge.
    Og Lone, selvfølgelig er der nogen der vil være med! Ellers kan vi jo bare blive ved med at sende gaver til hinanden. ;-)

    SvarSlet