lørdag den 26. november 2011

Julemarked i Roskilde

Jeg var et smut til Roskilde Julemarked idag i Musicon hal 10. Det er virkelig et besøg værd! Min kæreste og datter brugte det meste af tiden i juleskoven hvor de ledte efter nisser, virkelig et hit for en pige på næsten 3 år. ;-)
Jeg kiggede, shoppede og snakkede imens.


Disse fantastiske ting købte jeg hos Anne og Ninna som delte bod med Asli. Her mødte jeg også Anne, Mille og Cæcilie. :-)


Nu hænger de og pynter sammen med perlesnefnug som jeg lavede sidste år.


Jane var desværre ikke selv på markedet men tilgengæld var jeg så heldig at møde Britta som solgte nogle af Janes ting. Her købte jeg "Guldlok og de tre bjørne".


De er allerede taget godt imod. Dog spørger Sofie hele tiden til guldloks mor og far? Den lille bjørn har jo sine forældre. ;-)



Jeg fik også købt disse to helt vildt lækre porcelænsstjerner. Jeg var forbi boden flere gange for jeg måtte bare eje dem!!!


Ejeren fik jeg desværre ikke navnet på da jeg talte med hende, og hun har ingen blog eller butik. :-( Så skynd dig til Roskilde julemarked hvis du også skal have fat i nogle. :-)

Jeg talte også med Merete som deler bod med Tina.. Hun solgte bla sine skønne pixibogsholdere. :-)

Julemarkedet har også åbent imorgen kl 10-17 og det er et besøg værd! :-)

- Posted using BlogPress

2 kommentarer: