søndag den 22. august 2010

Jeg har fået post!!!

Da jeg tømte postkasse igår, lå der et brev til mig. Det var fra Josefine, som har denne fine blog. Hun kommenterede på mit indlæg om feriehøklerier, og tilbød mig et par ispinde, så mine is kan blive færdige. Er blogverdenen ikke bare fantastisk!
IMG_1203 Josefines mand har boret hul i ispindene, så de er lettere at montere. Det er da smart! Og så var der en lille overraskelse med, et fint hårband med blomster og en perle! SKØNT!!!! :-)
TUSIND TAK, JOSEFINE! Det var meget sødt af dig!!!!

3 kommentarer:

  1. Ej, hvor fint!! Hvor betænksomt!
    Altså blogland er fuld af godhed :-)

    SvarSlet
  2. Blogland er fantastisk. Vel nærmest det man i gamle dage kaldte en Erfa-gruppe ;o) Smart med hullerne i ispindende, det var ski snedigt :o)
    Så er de is jo snart færdige :o)
    Lunde

    SvarSlet
  3. Jo blogland er fantastisk. godt det faldt i god jord.

    SvarSlet