tirsdag den 31. august 2010

Det bliver en hård dag i morgen...

I morgen skal jeg til begravelse, min venindes mand. Det bliver virkelig hårdt! Jeg har hverken kunne hækle eller læse siden jeg fik den sørgelige besked... Jeg har sørget på min måde, og håber på at jeg efter begravelsen imorgen atter kan komme igang med at hækle og læse. Men det bliver nok først i weekenden at jeg får tid. I weekender tager min kæreste og jeg på storby-miniferie til Berlin, tror det bliver meget rart at komme lidt væk.

Mine tanker og medfølelse er hos min veninde og vil være det i lang tid fremover!!!

Nu er det ikke fordi at min blog skal blive et meget sørgeligt sted, men lige nu er det det der fylder og jeg håber at jeg i næste uge igen kan blogge med lidt mere postitivt... Livet går jo trods alt videre, det er bare svært at forstå engang imellem...

2 kommentarer: