lørdag den 27. november 2010

er her stadig...

har bare ikke så pokkers meget overskud for tiden. Gik lidt ned med flaget for et par uger siden og har ikke kunne overskue noget som helst. Har bare siddet og gloet ud i luften, måske set lidt meningsløst fjernsyn uden at kunne følge med, har ikke kunne sove og haft hovedpine, hvilket jeg ellers aldrig har! Puha damptoget ramlede sgu lige ind i mig, men nu er jeg ved at få det lidt på afstand igen. Er startet på job efter en kort pause og kan HELDIGVIS igen overskue min skønne dejlige fantastiske datter, som desværre også har været mærket af dette. DET er virkelig ikke sjovt og kan bare få en længere ned. Min kæreste støtter mig og vi har fået styr på en masse ting så jeg igen kan overskue hverdagen (til en vis grad).
Hækling virker utrolig afstressende for mig, hvilket jo egentlig er meget heldigt.;-) Så har fået hæklet en smule, noget for stort og noget for småt. :-( Det må I se en anden dag...

1 kommentar: