onsdag den 17. november 2010

Pakkekalender.

Julen nærmer sig med hastige skridt og jeg er godt i gang med datterens pakkekalender. (Samt lidt til min venindes datter også. :-)) Jeg har hverken haft tid eller intention om at lave alle gaverne selv. Men det er da blevet til lidt og der er flere undervejs. :-)

småkager

Her er det kiks: chokoladekiks, oreo’s og kiks med lyserød creme. Super nemme at lave. De andre er små hindbærsnitter. Også meget nemme. :-)

IMG_1786

 

Et par armbånd og en halskæde. Selvfølgelig er det garn med sølvtråde/effekt i, det passer lige til et par piger på snart 2 år. ;-)

2 kommentarer:

  1. Hej Lea.

    Fine fine og lækre sager du har lavet :o) Jeg er sikker på de blir et hit :o) Der er nu noget over hjemmelavede gaver, I love them :o)

    Kh Lunde

    SvarSlet
  2. Hvor er de bare fine!! Mine tænder løber helt i vand. Et af mine mål for 2011 er at lære at hækle - bare lidt :-)

    Jeg melder mig til at følge dig - ser spændende ud!

    Kh. Mette

    P.S. Du skal være velkommen til at slå et smut forbi mig - måske min give away er noget for dig?

    SvarSlet