lørdag den 6. november 2010

Ny hæklet vest!

Så blev jeg færdig med en vest til min datter, som jeg viste et smugkig fra tidligere. :-)

Den første jeg gik igang med for noget tid siden, blev desværre for lille. Se her.
Den er hæklet ud fra denne opskrift, men denne gang har jeg brugt hæklenål 4,5 og i uld fra Hjertegarn.
Så tror at den har den helt rigtige størrelse og er lækker varm her til vinter. :-)
Og det gik faktisk utrolig stærkt med at få den hæklet, små 4 timer i går aftes og ca 1½ time i dag inkl knapper og montering. Dejligt! Så det er nok ikke sidste gang at jeg hækler en vest. Næste gang måske lavet lidt anderledes... Nu må vi se hvad jeg kan finde på. ;-)

(Billederne er desværre ikke super gode og gengiver ikke den lækre farve helt rigtigt, men det var lige hvad min iPhone kunne klare lige nu. Farven er en blanding mellem smug-kig-billedet og dem fra dette indlæg, hvis det giver nogen mening. ;-) )

4 kommentarer:

  1. Hej Lea.

    Ih den er vel nok blevet fin :o) Sjov idé at lave et smugkig :o) Hvis det ikke var fordi min arm er noget medtaget efter et næsten færdigt hue projekt, så gik jeg da igang med den fine vest :o) Tak for link :o)

    Kh Lunde

    SvarSlet
  2. mange tak! Er også ret glad for den... og den er faktisk super nem at hækle

    SvarSlet
  3. Hov, den vest kender jeg da vist ;)
    Men hvor er den også så fin den du har lavet. Er helt vild med mønsteret. Og rigtig flot farve (set på indlæg ovenfor)

    Kh Anne

    SvarSlet
  4. Tak Anne! :-) Ja den er efterhånden set mange steder her i blogland. er også ret vild med mønstret, så det er bestemt ikke sidste gang jeg har hæklet efter den. :-)
    Og velkommen til! :-)

    SvarSlet