mandag den 27. februar 2012

Give away!

En give away i anledning af mine maaange læsere, hvor er det bare skønt!!!!! :-)
Jeg synes det er ret sjovt at hækle rangler.





Jeg har ikke fået hæklet så mange endnu men mon ikke der kommer flere samtidig med at flere og flere af vennerne får børn. Jeg kan godt li de lidt "anderledes" rangler og så kan jeg godt li en udfordring!
Derfor kan du i denne give away vinde en rangle efter eget valg!
Alt du skal gøre er at være FAST LÆSER og skrive i kommentarfeltet HVILKEN slags rangle du ville synes var sjov/fed/skør/skøn/sød eller hvad du lige synes. :-)
Hvis du nu ikke lige står og mangler en rangle, kan du istedet vinde et hæklet bogstav efter eget valg. Hvis du vælger et bogstav skal du skrive hvilket bogstav du gerne vil have SAMT komme med et bud på en rangle.




Vinderen trækkes d. 27 marts kl 20. :-)
I må selvfølgelig meget gerne linke men det gir ingen ekstra lodder... Brug gerne det øverste billede...
- Posted using BlogPress

25 kommentarer:

  1. Da mine drenge var små, havde vi sådan en hæklet ko-rangle, som bestod af et ko-hoved og en ring til at holde fast i, den var smaddersød og drengene var glade for den. Sådan en kunne jeg godt tænke mig at forære mit lille gudbarn ;o) Ellers vil et M som bogstav, bringe stor glæde hos min ældste søn ;o)
    Lækker give away ;o)

    SvarSlet
  2. Hvis jeg skulle være så heldig at vinde, så kunne jeg godt tænke mig bogstavet F. En ide til en rangle kunne være en sut, hvor barnet kunne holde i selve ringen på sutten, når den skal rasles med den:-)

    SvarSlet
  3. Et A-bogstav. Så skulle du hækle en svamp:-)

    SvarSlet
  4. Det kunne være sjovt med en R2-D2 (fra Star wars) som rangle... jeg kunne god tænke mig et R-Bogstav

    SvarSlet
  5. Jeg gad godt vinde en rangle til min lille Prinsesse på 3½ mdr.
    En Smølfe-rangle ville være sjov, ellers en kanin, en slikkepind eller måske en lille kulørt paddehat ;-)

    SvarSlet
  6. En gravhund ville være en sjov rangle!

    Jeg vil gerne have et hæklet N for Noah

    Kig forbi mine giveaways

    SvarSlet
  7. Et hæklet J stemmer jeg for:-)
    Og så drømmer jeg om en frø-rangle! :-)

    SvarSlet
  8. Piben! Helt klart piben. Men jeg har jo også allerede et fint A - i frøkenfarver :-)

    SvarSlet
  9. Jeg ELSKER også den pibe! Den er simpelthen så super sej

    SvarSlet
  10. En rangle er da lige i øjet til Glaphuset og dets kommende forøgelse ;o) Hmm, men hvad kunne den hækles som..... Tænke tænke tænke. Synes en smølf er en rigtig fin idé, eller en bette guitar ;o) Meget apropo :o)))

    God weekend til jer.
    Knus Lunde.

    SvarSlet
  11. Sikke en kreativitet! Fedt! Jeg har ikke en lille bebs, som savner en rangle (desværre, snøft). Men jeg selv kunne vildt godt bruge et T :-)

    En ide til en rangle? Altså, jeg må sige, at jeg synes det er vildt fedt med den pibe. Hvad med en kæmpe dounot med krømmel, glasur og det hele?

    Jeg krydser fingre!

    kh
    tina

    SvarSlet
  12. fantastisk rangel - elsker det skæve... =) sønnen min er dog blevet for stor til rangler, men kunne helt sikkert godt bruge et bogstav - et A for Anne-Kirstine eller et C som Caleb....

    kunne godt tænke mig at se en bobles-rangle.... har før leget med tanken om at lave sådan en, men har pt. ikke haft en lejlighed til at forære en rangle væk.... Herhjemme er bobles et kæmpe hit - så hvorfor ikke også i rangler... designet er jo super flot.....

    SvarSlet
  13. Jeg kunne godt tænke mig at vinde sådan en fed rangle. Hvor er du genial.
    Og blev jeg den heldige, så ville jeg gerne eje et "Ø". Ja, den er måske ikke så nem.
    Ø for ønskebarn. Det er nemlig hvad jeg forhåbentlig snart har i maven efter flere års kamp :o)

    SvarSlet
  14. jeg kunne rigtig godt tænke mig en smølfe eller robot rangle - da det er det der hitter mest herhjemme - men ellers ville et "M" også være et stort hit!

    SvarSlet
  15. Ej en skøn give away (tænker: denne MÅ jeg vinde). Ville elske at min lille søn fik en fin og helt unik rangle... Tænker umiddelbart på at en fin rangle kunne være en "slik"-kæde... Altså 3-4 stykker hæklet slik med en "klokke" i en af dem også med snor imellem, så det ligner en at slikket sidder på "kæde".

    SvarSlet
  16. Ihh hvor vil jeg gerne vinde din give away! Så skulle du have lov at bestemme hvordan ranglen skal se ud, men den skal være i pangfarver, og godt holde om og sutte på - sådan kan min baby Vilma bedst lide sine rangler nemlig;0)

    SvarSlet
  17. Jeg tænker på en hånd, børnene er så gode til at fange ens fingre så det må det være et hit:-)
    Jeg vil ønske mig et B til min nevø Benjamin - Fasters øjesten!

    SvarSlet
  18. Ej hvor er de fede!!! Min skønne veninde har lige født en dreng der skal hedde Malakias, og han skal da have et M hvis jeg vinder :-)

    SvarSlet
  19. Hvor er de skønne.... Hvis jeg bliver den heldige vinder vil jeg gerne have en rangel af bogstavet R

    SvarSlet
  20. Altså Lea, piben er jo bare for fed!!! Sådan er det bare :)

    SvarSlet
  21. En blæksprutte med tentacler i forskellige farver ;) lille miss krea!

    SvarSlet
  22. Hvis jeg skulle være heldig, så vælger jeg et hæklet C. ... :o)

    SvarSlet
  23. uuh, hvor ville jeg bare elske at vinde sådan et "P", som jo egentlig også godt kunne være en rangle :p

    SvarSlet
  24. UUhh lige på falderebet nåede jeg at opdage din fine give-away... :)
    Jeg ønsker mig et hæklet M !!

    Kh, Maria

    SvarSlet
  25. Sikke en kreativitet du har og flot finesse og sammenspil mellem de to farver. Jeg kan godt lide at de ser så fyldige ud. Smart fundet på. Er det en opskrift man kan købe ?

    SvarSlet