tirsdag den 17. april 2012

Den tykke pingvin/kylling/fugl.... ;-)

Jeg har fået en bestilling på en pingvin, en pige pingvin i lilla og lyserøde farver.
Min datter bliver ved med at kalde det en kylling og når jeg siger det er en pingvin siger hun:"neeeeej mor, det er en kylling!". Hmmmm ;-)
Håber bare at modtageren kan li den...
Her er så resultatet: total billedspam, så er I forberedt.


























Det var egentlig slet ikke sådan den skulle have set ud men synes den er mega sød! Og hvis man bruger gule farver, ja så er det sgu nok en kylling. ;-)

DIY kommer senere! :-)

Hvad synes du den ligner????

- Posted using BlogPress from my iPad

10 kommentarer:

  1. Den er bare super fin ;o)
    Hvad den ligner kommer helt an på farven, synes jeg - den ville være super fin i gul - og ligne en rigtig påske kylling.

    Med de farver den på billeder har ligner den en skøn pingvin ;o)

    Jeg glæder mig til en DIY - og den kommer helt sikkert på min to-do liste :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er da lidt praktisk med en DIY som kan blive til forskellige dyr alt efter farven. ;-) DIY er færdig og jeg glæder mig til at se din version. ;-)

      Slet
  2. Ej - den er kær!!! Hvor er du god ;o)

    SvarSlet
  3. Den er fantastisk, Lea! Hvor er du bare mega sej!
    Jeg synes den ligner en pingvinkylling ;-D Altså som i baby-pingvin :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Trine. Ja der er noget babyet over den, på den chubby måde. ;-)

      Slet
  4. Hvor er den kær, glæder mig til DIY'en og så skal jeg bare have lært hækelsk så jeg kan finde ud af at lave sådan en kylvin!!
    Kram Trine

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Kylvin er vist et meget pasende ord til den. ;-)
      Opskriften er ret nem, det er bare at hækle i cirkler, tror det er den nemmeste DIY jeg har lavet so far.
      Så på med ja-hatten, så skal det nok gå. ;-)

      Slet
  5. øj hvor er den bare kær. Er det ikke næsten en "angry bird"?

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker. Og jo måske, det sagde min kæreste også da han så den. ;-)

      Slet