onsdag den 2. maj 2012

Et hæklet bælte

Min veninde spurgte forleden efter et hæklet bælte. Smalt, lidt indianerstil, evt med fletninger og i brunt. Det her er 1. forsøg. Så må vi se om Anne kan li det. Ellers laver jeg et andet! ;-)


Hæklet med star stitch og en række km foroven og forneden.


Lidt fletning.


Jeg har lavet en "løkke" i begge ender af bæltet. For at lukke putter man den ene ende igennem, "bukker om"....


Og sætter løkken fast om en knap så det passer i størrelsen.


Anne og jeg er ikke liiiiige samme størrelse, så har ikke kunne teste det sådan rigtigt... ;-)

Jeg kan efter dette forsøg, se en del flere muligheder i hæklede bælter! Så måske kommer der flere...

- Posted using BlogPress

1 kommentar:

  1. Rigtig god idé. Og så lidt der egentlig skal til, det med stjernemønstret. Smalle bælter er jo lige i tiden. Knus Heidi

    SvarSlet