tirsdag den 1. maj 2012

Fridag og "status på krea"

Total hjemmehyggefridag med min fis.


Spurgte hende til morgen hvad hun havde lyst til at lave, hvortil hun svarede at hun gerne ville lege med sit legetøj hjemme. Så det har vi gjort. :-) I nattøj helt indtil frokost! :-)
Vi har også været ude i det skønne skønne vejr. En løbe-cykeltur imens der blev handlet i div butikker.


Det kreative har der ikke været meget af på de sidste. I hvert fald ikke herhjemme. :-/
På arbejdet er der blevet lavet en del. Både til det store "scenen er vores" show, samt div ting til alle de nye børn som starter imorgen. 45 nye søde børn som alle garanteret er mega spændte! :-) Bla har jeg lavet et stort banner hvor der står "velkommen nye børn", i alverdens farver. Håber at få taget et billede af det imorgen så I kan se det. :-)

Min veninde har efterspurgt en hæklet ting, så den er jeg gået igang med, som du kan se på billedet. Kan du gætte hvad det skal blive til?

Til sidst får I lige et billede af min datters sko efter en dejligt tur på legepladsen...


Jep det er sand alt det mørke deri. Jubiiii sommeren er på vej! :-)
- Posted using BlogPress

1 kommentar:

  1. Mon ikke det er et tørklæde i stjernemønster... ja, eller nok nærmere et halsrør;-)

    SvarSlet