onsdag den 15. september 2010

Kender I det...

når man føler at alt bare går i mod en... Syntes der er en del "nedtur" for tiden, kunne godt snart bruge noget "optur". Som I måske kunne læse i mit indlæg i går har vi en del at se til for tiden.
Og hvad sker der så i dag...

DER HAR FANDME VÆRET INDBRUD I VORES BIL!!!!!

I mens jeg har været på arbejde i et stille villakvarter, i en "pæn" by, så er der en eller flere idioter der er gået forbi en møgkedelig toyota corolla hvori der er et barnesæde, og har tænkt, "hmmm det er da lige sådan en bil hvor der er mange værdier i"! NEJ DET ER DER IKKE! Men du tog fandme min pusletaske! Min elskede pusletaske som vi har fået af min kærestes faster, som døde sidste år. Den betyder bare rigtig meget for mig, for det den minder mig om hende hver gang jeg ser den. Normalt har jeg ikke pusletasken i bilen, men jeg havde sent fri og skulle bare forbi og hente kæresten og datteren, på vej ind til olderne, som har bryllupsdag. Derfor lå vores kamera også i pusletasken, "heldigvis" ikke mit nye lækre spejlrefleks, men et nyt canon vi købte i januar. Heldigvis har jeg lige lavet backup af alle billederne, men nu er der en eller anden idiot der kan sidde og bladre igennem billeder af mig elskede trold. Derudover var der to af datterens ynglingsbøger i, lækkert tøj og så alt det der ellers er i en pusletaske. Ihh hvor det ærger mig at der ikke lige lå en lorteble de kunne stikke fingrene i!
Så nu skal bilen på værksted IGEN for at få en ny siderude (hold da op hvor sådan en rude kan splintre meget!). Håber virkelig at de kan lave det meget hurtigt for kan sgu ikke rigtig overskue ikke at have den i længere tid igen. (i foråret var den på værksted i 5 uger i træk!)
puha, nå men er ked af endnu et øv-indlæg, men sådan er mit liv bare lige nu, åbenbart, og jeg skulle altså lige af med nogle af alle mine frustrationer....
ARGGGHHHHH!!!!!!!!!!!!!!

7 kommentarer:

  1. For pokker!
    Bliver helt vred og også ked på dine vegne - specielt over pusletasken. Det er jo ofte de små ting, man bliver ked af - altså tag nu bare mit tv og min designer whatever, hvis du skal bryde ind din infame lille... men hold dig fra alt hvad der er på køleskabet af små sedler, billeder, Hjaltes første krudsedulle og det der åndsvage postkort fra London, som min mand jeg jeg grinede så vildt meget af...

    Jeg håber du kan vågne i morgen med guld i hjertet! Sender dig i hvert fald en tanke!
    KH C

    SvarSlet
  2. Nej hvor er det surt. Ønsker dig en god dag idag :-)

    SvarSlet
  3. Kan godt forstå, du skal ud med nogle frustrationer....det er bloggen også brugbar til!
    Bare vi levede i en verden, hvor der ikke fandtes mennesker, som gør andre mennesker fortræd...ÆV!
    Men kære...håber du snart må få lidt medvind...sender mine varmeste tanker til dig!

    Betty

    SvarSlet
  4. Hej Lea.

    Arj for katten da, Lea. Sådan noget p.. det er til at blive rasende gal i skralden over, når folk ikke kan kende forskel på dit og mit. Godt du får det fyret af et sted, uanset om det er på bloggen eller where ever.
    Sender dig mange varme tanker.

    Kh Anette

    SvarSlet
  5. åh nej det er jeg ked af at høre... hvorfor er der bare nogle der ikke kan lade andres ting i fred...
    sender dig en masse tanker herfra...
    KH Micha

    SvarSlet
  6. Sikke noget møg, Lea. Det er bare typisk, at når en ting går galt, så begynder en hel stime af ulykkelige hændelser. Håber virkelig de finder tasken. Og så synes jeg desuden, at den tyv har en kæmpe, fed, lorte idiot!!!!
    Jeg krydser fingre for, at det snart går den rigtige vej for jer!
    De bedste tanker fra Trine

    SvarSlet