tirsdag den 14. september 2010

øv øv og atter øv

Øv jeg kan ikke nå at blive færdig med min hækleudfordring som jeg har tilmeldt mig hos Mia! Ihhh hvor er det bare irriterende, jeg HADER at gi op. Men der er ikke noget at gøre. Jeg er ikke engang halvt færdig og jeg har ikke tid til at sidde op hele natten, da jeg har en meget travl dag i morgen. (Ellers havde jeg sgu gjort det!) Men et dødsfald, utrolig travlt på arbejdet samt en større ombygning herhjemme, har simpelthen taget alt min tid, så jeg har bare ikke haft nok tid! Desværre...

Det er ellers en super fantastisk udfordring, og jeg håber virkelig at der kommer flere af denne slags her i blogverdenen. Næste gang håber jeg bare på at jeg kan blive færdig...

Men jeg glæder mig rigtig meget til at se hvad de andre kreavtive bloggere har kreeret på Mia's blog i morgen. Mon der er nogen der havde samme ide som mig???

3 kommentarer:

  1. Hej Lea.

    Øv bøv, nogen gange har døgnet bare ikke timer nok :o/ Har slet ikke set udfordringen og ved ej heller hvad den går ud på. Måske man skulle lure lidt nærmere på den sag.

    God dag imorgen.
    Kh Lunde

    SvarSlet
  2. Det var faktisk en ret fed udfordring, men ja, døgnet har bare ikke nok timer! Håber der kommer en ny på et tidspunkt...

    SvarSlet
  3. Det var øv, men det skal jo ikke tage fokus fra resten af ens hverdag... især ikke når der kommer en del uforudsete ting, håber du er ok oven på den omgang...
    Er sikker på der nok skal komme flere udfordringer, overvejer selv at lave en, skal bare lige hitte på den rigtige ide, for det er bare super det Mia fandt på :)
    KH Micha

    SvarSlet