søndag den 17. juli 2011

Gaver fra Bornholm og et tillykke!

Vores GODE venner, C & C, som de bliver kaldt herhjemme ;-), havde disse gaver med til os fra Bornholm:




Lækre kakao-karameller fra "Karamel kompagniet". Mums de er gode!




Og den her fantastiske glas-drage i de lækreste farver til Sofie. Den passer bare perfekt til hendes værelse.
Hvor heldig er man lige at have SÅ dejlige venner som endda kommer med gaver! :-)

Og så har jeg lige fået den vildeste SMS her til eftermiddag. En skøn kvinde fra min Jordmodergruppe har idag født en søn! Hjemme på sofaen på 10 min, og hendes mand tog imod! Sejt! Som min kæreste siger, det er da en oplevelse man vil huske! ;-) Så NU skal elefant nr 2 gøres færdig! (hun havde jo egentlig købt den røde elefant da hun var troede det blev en pige...)
Et STORT tillykke med den lille nye guldklump! :-)


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Vi nød også de søde sager da vi var på Bornholm, mums. Og ja en fødsel på sofaen på 10 min, planlagt hjemmefødsel eller ej, det må da være helt specielt, sådan et hjem kan man da ikke flytte fra !!

    SvarSlet