fredag den 15. juli 2011

TO-DO #2

Westmose's TO-DO holder sommerferie, men jeg vil gerne fortsætte, for synes det er en super ide, til også at få ordnet nogle af de ting som måske ikke liiige står øverst på listen. ;-)
Så næste uges TO-DO er:

Jeg skal have gjort min datters værelse HELT færdigt! (Eller så færdigt det kan gøres inden de sidste stikkontakter er installeret, væggen bag radiatoren er ordnet og dermed også fodpanelerne malet sidste gang. Det er nemlig ikke mig der er "tovholder" der. ;-))
Det indebærer:
- papir på æsker og rammer.
- få styr på legekøkkenet.
- ryddet ud i legetøjet.
- hænge billeder op.

Derudover skal jeg have hæklet elefant nr. 2 færdig og lavet en barselsgave. Enten en rangle eller hækle vest færdig samt sy nusseklud. En SKØN kvinde fra min jordmodergruppe venter nemlig guldklump nr. 2, ja hun havde faktisk termin d. 7/7 så mon ikke snart der sker noget?! De ved ikke om det bliver en pige eller en dreng, så skal have lidt forskelligt klart til vi skal på barselsbesøg. :-)

Og hvis jeg nu vælter rundt i masser af tid :-/ så skal jeg også have set på den her.

Jeg er ikke den eneste der laver sin egen TO-DO i næste uge, LykkeS er også på! :-)

1 kommentar:

  1. Hold da op en liste. Glæder mig til at se resultaterne.. Fedt du også er med på en TO do..
    Jeg er da helt vild med den pose til bilen..
    God fornøjelse..

    Lykke

    SvarSlet