fredag den 8. juli 2011

TO-DO

Jeg hopper med på westmose's super ide med TO-DO/TA-DA, se mere her!
Har en masse ufærdige projekter, nok som alle mulige andre. ;-)
Her er tre af dem, som jo så skal være færdige til på torsdag.




Pude nr. 3 skal gøres færdig.




Jeg skal prøve at lave en nederdel, (eller anden beklædningsgenstand) til min datter.




Og sidst men ikke mindst skal jeg have gjort dette opbevaringshjørne af soveværelset helt færdigt! Ihh det bliver SKØNT!!!! :-)

Hvad med dig, skal du være med her sidste gang inden TO-DO/TA-DA holder sommerferie???

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Det lyder som en god ide med en to-do så kunne det være man fik nogle projekter færdig. Det kunne være jeg skulle overveje det. Glæder mig til at se dine færdige resultater :)

    SvarSlet
  2. Rigtig gode projekter du har gang i - god arbejdslyst.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  3. Super ideer. Glæder mig til at se dem færdige...

    SvarSlet