lørdag den 27. august 2011

Lidt til væggen...




Til billedkunst-eksamen på seminariet havde jeg valgt emnet skovfantasi. Det kom der bla denne tegning ud af. Nu er den kommet i glas og ramme og pynter i stuen. Det er måske en lidt dyster tegning, men kan nu meget godt li det... (ja det er et dårligt billede, taget med iPhone i gråt vejr og med en masse spejlreflekser i... Men måske I stadig kan få en fornemmelse af det?!?!) Tegningen (papiret) måler 43x61 cm.

Igår fik jeg disse 4 kort tilsendt af Jane.



Hun har dette projekt kørende. Jeg ville støtte alligevel så valgte at gøre det her. Hvis du ikke har støttet endnu så gør det nu! :-)
Jeg elsker Janes fantastiske streg og disse fire kort skal pynte på min datters værelse. :-)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar