tirsdag den 23. august 2011

Legekøkken

Vil lige vise jer vores datters legekøkken.

legekøkken

Som I kan se mangler der lidt praktisk opbevaring på hylden men det er på vej…

Selve køkkenet er pyntet med pink træblomster købt hos Grannys i Søborg. Bordet er købt i Ikea til 75 kr. Sættekassen har jeg selv malet og beklædt med papir. Hjemmehæklet karklud. En del hjemmehæklet legemad. De pink opbevaringskrukker er købt i Ikea, er egentlig urtepotter men de havde den perfekte størrelse og farve.

Forklædet, viskestykkerne og grydelapperne er hjemmelavet. Min veninde og jeg lavede et sæt med et forklæde og to viskestykker til alle i mødregruppen til mødregruppens to års fødselsdag i marts.

IMG_2255

Billedet er ikke særlig godt men måske I stadig kan se at der er ikke to sæt der er ens. Hvert forklæde har en hæklet kant, inspireret af kirkesjov, og en hæklet blomst, hjerte eller lign. Grydelapperne har jeg selv syet efterfølgende.

Jeg er egentlig meget tilfreds med legekøkkenhjørnet og vores datter bruger faktisk meget tid der. Skønt.

Husk min give away! :-)

2 kommentarer:

  1. Hej
    Hvor er det bare et super duper lækkert legekøkken - enhver lille pige vil være misundelig:-)
    KH Jette

    SvarSlet
  2. Super fint køkken.. Vores dreng har samme slagt.. men da super smart med den ekstra plads hun har fået ved siden af.. Måske man skulle lave det til ham ;)

    SvarSlet