onsdag den 14. september 2011

En god dag!

Selvom vejret er kedeligt, regnfyldt og gråt, så har min dag været helt modsat!
Alle jeres krydsede fingre og tæer har virket! TAK!

Lige nu er jeg 95 % sikker på at jeg skal starte på et kursus om ca 14 dage og 6 uger frem! JUBIIIIII

OG jeg er 95 % sikker på at jeg har fået job, et vikariat, fra midten af dec! JUBIIIIII

OG SÅ HAR JEG RUNDET 100 LÆSERE! jamen, jeg ved slet ikke hvordan jeg skal rumme alt det her! Jeg er bare så overvældet og glad og går rundt med et kæmpe smil...

(med til historien hører at jeg har gået arbejdsløs siden 1 juli.)

Billedet er taget for et par dage siden men passer vist meget godt til min dag´, en dobbelt regnbue. :-)

3 kommentarer:

  1. Et stort tillykke herfra...hvor er det dejligt, når alt flasker sig. God aften ;-)

    SvarSlet
  2. TAK! har netop fået brev fra kursus-stedet så nu starter jeg d. 26/9. DET BLIR SÅ GODT!!! :-)

    SvarSlet