tirsdag den 20. september 2011

Prost!

Igår hentede vi min kæreste i lufthavnen. Sofie var jublende glad for at se sin farmand igen! Hold da op nogle kæmpe kram han fik. Dejligt. :-) (jeg fik først kys og kram da vi var kommet jeg og Sofie sov. ;-) )
Han havde en lille gave med til Sofie. Det er vist ikke mange 2 ½ årige der har et "originalt" oktoberfest krus. ;-) Hun elsker det! Har sovet med det i nat! Skal jeg være bekymret? ;-)

Fik hæklet en vest/trøje færdig til Sofie igår og den passer! Jubiii tror det er første gang jeg har hæklet noget til hende som bare passer med det samme. Den er hæklet ud fra den, efterhånden, klassiske opskrift fra familie journalen.


Og nu er det på plads, JEG STARTER PÅ KURSUS PÅ MANDAG! Ihh hvor jeg glæder mig men jeg er også spændt og lidt nervøs og alt det der. Er spændt på at skulle læse når jeg også skal have tid til Sofie. Og hvordan klarer jeg lige en eksamen?!?!? Men mon ikke det går. Jeg glæder mig i hvert fald.  :-)
 
Og om lidt skal jeg ud og snakke med min muligvis kommende arbejdsplads. Tror det bliver en god dag. ;-)
 
GOD DAG TIL JER ALLE SAMMEN! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar