torsdag den 1. september 2011

Vinderen er...

Ihh det har altså været lidt spændende det her give away-halløjsa... Der har været 33 deltagere! Jeg har egentlig mest lyst til at hækle et til jer hver, meeen det er vist lige i overkanten...

Jeg har bedt min kæreste om at være "lykkens gudinde" og vælge et tal mellem 1-34 (begge tal inkl.) (Dog er indlæg nr. 19 mit eget så hvis han tog det, skulle han vælge et andet tal...)

Og vinderen blev deltager med indlæg nr. 5!
TILLYKKE til Julie!

Du har skrevet at du gerne vil have et M i grønne eller blå farver. Gælder det stadig?
Skriv en mail til mig på lea.puf@gmail.com hvor du skriver hvilket bogstav og farve/farver du ønsker og så vil jeg straks gå igang med at hækle. Husk også at skrive din adresse så jeg kan sende det færdige bogstav til dig så snart det er færdigt. :-)

Og til sidst et stort VELKOMMEN til alle de nye, men også "gamle" faste læsere. Alle 91 af jer. :-)

2 kommentarer:

  1. Jamen se hvor heldig jeg er ;0)
    Har du set mit heldige indlæg idag ?
    Sender dig lige en mail

    SvarSlet