fredag den 30. september 2011

To do #2

Jeg snupper en uge mere. Synes virkelig det er et genialt koncept Mette har fundet på. Så når man lige lidt ekstra. ;-)

Igen vil jeg ikke sætte alt for meget på... har jo stadig kursus inkl opgave der fylder det meste... MEN ;-)

  • Jeg skal starte på en hæklet vest til Sofie.
  • Starte op på min venindes fødselsdagsgave. Kan desværre ikke sige så meget mere da hun engang imellem læser med her... Men I skal nok se resultatet efter hendes fødselsdag.
  • Sy en stofpose/frugtpose til Anna samt et par hårspænder efter Laralil's DIY.
Anna fra Fantalastika har nemlig fået denne gode ide og den er jeg hoppet med på! Det er da en super ide at bytte lidt med andre kreative bloggere så man ikke selv skal finde på 24 gaver til pakkekalenderen. Og HUSK at skrive alle jeres gode ideer til pakkekalendere HER! Der er allerede kommet en del gode ideer. :-)
Hvis der er nogen derude der vil bytte lidt med mig, så sig endelig til, så finder vi ud af noget...

3 kommentarer:

  1. sikke mange spændende projekter du har gang i :)

    SvarSlet
  2. Orv det må jeg lige læse lidt mere om med den pakkekalender lyder som en genial idé :-)

    SvarSlet