torsdag den 8. juli 2010

Glæder mig til lørdag…

for så skal jeg holde 30 års fødselsdag – igen. =) Denne gang for vennerne. Ihh hvor jeg glæder mig! Jeg ELSKER mojitos, så det skal vi selvfølgelig have. Jeg laver dem med lime, mynthe, en masse rørsukker og isterninger, havanna club 3 års rom, og så plejer jeg at komme lidt dansk vand i. Men sidste gang prøvede jeg at komme Nikolines hyldeblomstsodavand i. Det gjorde den bestemt ikke dårligere, tværtimod! Så lige nu pynter og dufter dette i vores køkken… Skønt!
IMG_0617 (640x427)
IMG_0623 (427x640) 













IMG_0627 (640x427)







Så skal jeg bare lige have den dumme feber til at forsvinde, så er jeg helt klar på fest! Jubiii…

1 kommentar:

  1. Uh, det skal nok blive godt, Lea. Mojitos er det bedste!!! Er sikker på, du får en knaldgo fest!!
    Jeg har tagget dig i en navneleg. Se indlæget "En artsfælle" på min blog :-) Håber du vil være med.

    SvarSlet