torsdag den 15. juli 2010

Hvorfor pif paf puf

Trine har sendt en lille blogleg videre til mig. Her bliver man opfordret til at fortælle hvorfor man har valgt at give sin blog netop det navn den nu engang har…

hmmm ja hvorfor har jeg egentlig det? Jeg havde i noget tid gået og overvejet at få mig en blog. Og efter at have fulgt med i denne og denne blog noget tid, samt dem man så lige faldt over når man var på disse blogs, ja så beluttede jeg mig for, at jeg da også skulle have en blog. Jeg tænkte på flere navne, men der var ikke rigtig nogen af dem jeg synes lød rigtig godt. Min veninde kom en dag med en gave til min lille trold. Posen den lå i, var også fra den butik den var købt i. Pif Paf Puf. Jeg synes bare at det så så fint ud som det stod skrevet der på posen! Jeg tænkte videre over det et par dage, tænkte på børnerimet, som jeg altid har syntes var sjovt at lege, på selve betydningen oma. Der er bare et eller andet ved dette navn, sætning eller hvad det nu er. Så det blev det; pif paf puf. Det lyder som et rim, noget sjovt, noget barnligt, en leg, og så er navnet ikke noget der har låst min blog fast til et bestemt emne. Det kunne jo være at den på et tidspunkt kom til at handle om andet en hækling, hvem ved. =)

Jeg sender denne leg videre til Tusindfryd

Ingen kommentarer:

Send en kommentar