lørdag den 24. juli 2010

Lidt hæklerier bliver det da til…

Selvom der er lidt stille på bloggen, får jeg dog hæklet en smule. Vi har bare haft travlt med tusind andre ting herhjemme. Men nu har vi ferie i hele 3 uger! Det bliver så fantastisk! Og selvom den første uge står mest på ombygning, så håber jeg at der også bliver tid til lidt hækleguf til min trold. tc300e[1]
Jeg var jo så super heldig af få denne bog i fødselsdagsgave, og nu er den endelig kommet frem! Den er rimelig let at gå til, skulle dog lige igang, da den er på engelsk men det går nu meget fint!
Indtil videre er det blevet til disse til stor glæde hos min lille trold:
IMG_0810IMG_0813  IMG_0811






Jeg har også været i gang med en elefant til en lidt forsinket barselsgave. Den skulle have været magen til disse, men jeg havde vist for travlt og glemte at læse opskriften rigtigt. Jeg HADER at lave noget om og især at trevle op, så jeg besluttede mig istedet for at afslutte det og lave det til en lidt sjov formet bold istedet. ;-)
IMG_0791


Den er ikke fyldt særlig meget ud, da den derved er nemmere at gribe fat i for små hænder og forme på forskellige måder.
Fortsat god weekend til alle!

2 kommentarer:

  1. Faldt for din blog, på min gennemrejse i Blogland. Er nystartet blogger, så du kender mig ikke endnu, men jeg har tilladt mig, at vælge din blog, til at følge fast. Håber det er ok!
    Du vil inspirere mig, med dine fine hæklerier...har selv lavet bolden en gang, og den er stadig et hit.

    SvarSlet
  2. Velkommen til! Selvfølgelig må du følge min blog! Det vil da bare være hyggeligt!
    Og tak for de fine ord. =)

    SvarSlet