søndag den 4. marts 2012

En dejlig dag




Skønne blomster fra min kæreste som mente jeg lige havde brug for en stor buket blomster. Han havde SÅ meget ret!!! :-)
Det har været et par alt for hektiske uger med alt alt alt for meget sygdom. Sofie er endelig frisk efter en hel uges sygdom og kæresten er også ved at være frisk efter at have været syg siden onsdag. Så foråret er MEGET velkommen herhjemme!!!!
Vi kunne heldigvis gennemføre Sofies venne-fødselsdag igår. De nærmeste venner, "tanter" og "onkler", og så to af Sofies bedste veninder. (som hun ikke vidste kom. ;-)) Det var en SKØN dag og tøserne legede og legede, de havde knapt nok tid til at spise kage! (og så fandt jeg ud af at Sofie ikke kan li lakrids og vingummi!!!)


Den super lækre kagedame er fra Grannys! Hvis du endnu ikke har været der, og har mulighed for det, så er det altså bare med at komme på Grannys. Det er SÅ lækkert, både deres brød, mad og ikke mindst kager. Mums siger jeg bare!
Søndagen står i afslapningens og oprydningens tegn og imorgen står den, forhåbentlig, på helt alm hverdag med job og vuggestue, for første gang i meget lang tid...
God søndag til jer allesammen!

- Posted using BlogPress

1 kommentar:

  1. Hej Lea.

    Kan godt forstå din overskrift, jeg krydser fingre for I får en helt almindelig uge uden trælse overraskelser.
    Og så vil jeg da bare lige sige at du er ret så heldig med ham kæresten din, jeg har aldrig fået blomster af ham Korch jeg sover ved siden af :oP

    God dag til jer imorgen.
    Knus Lunde.

    SvarSlet