lørdag den 24. marts 2012

Veninder...

Da jeg var gravid, var jeg med i en jordmodergruppe. Vi var 7 ret forskellige kvinder, men hold nu op der blev sludret! Vi så hinanden lidt tid efter vores unger var blevet født, og sådan fortsatte det. En enkel mor og barn er faldet fra men vi andre 6 ses stadig her ca 3 1/2 år efter vi mødtes første gang. Mest uden børn og mænd til en god middag, rødvin og en sludder. Men også engang imellem med vores skønne unger og deres søskende. Ved slet ikke hvad jeg skulle gøre uden dem! Vi kan snakke om ALT og jeg mener ALT men også om intet. Tror ikke jeg har oplevet tavshed når vi er sammen. ;-)
Og nu flytter en af dem! Ikke bare til fyn eller jylland eller et andet sted i Danmark, men til Egypten!!!! Det er sgu lidt en hård kamel at sluge (fik i den, kamel, egypten.... :-/) Igår tog vi fusen på hende, med en lille surprise! En skøn og hyggelig aften! Og Tina, havde lavet denne flotte og lækre kage!


Søde Gitte, kommer sgu til at savne dig her i dk. Længe leve fb og RIGTIG GOD TUR!!!! Og ja der er kun 4 1/2 times flytur derned så kommer nok og siger hej! :-)

- Posted using BlogPress

1 kommentar:

  1. Der er intet der slår gode mødregrupper! Kan godt forstå dit savn, ville ikke undvære nogle af mine mødregrupper (jo flere børn, jo flere skønne bekendtskaber jo :D )

    SvarSlet