tirsdag den 6. marts 2012

Træhuse

Jeg har nu flere steder her i blogland set Karens fine træhuse! Og nu har jeg mit eget sæt.








Jeg synes de er er så skønne! Overvejer at få fat i et lille fad som de kan stå på, men jeg er ikke helt sikker endnu. Tror også Sofie vil synes de er sjove at lege med. :-) (og så kan de tåles at lege med!!!)
Hvordan kan de købes? Jeg skrev en mail til Karen via hendes blog, hun sendte billeder med forskellige eksemplarer, ift farve osv, hvorefter jeg valgte og så fik jeg dem idag! (vi mailede sammen i lørdags) det er da dejlig hurtig service! :-)

- Posted using BlogPress

9 kommentarer:

  1. De er så fine de huse.. har også tænkt på om jeg skulle anskaffe mig nogle..
    Kh Camilla
    Krea træf læs her
    http://celinas-verden.blogspot.com/2012/03/krea-trf-i-kbh.html

    SvarSlet
    Svar
    1. De er nemlig meget fine! :-)

      Har godt set jeres krea-træf! er lige ved at finde ud af om jeg kan deltage. Er der stadig pladser????

      Slet
  2. Hej Lea
    tusind tak for dine meget søde ord om mine huse. Jeg er rigtig glad for, at du kan lide dem:)

    SvarSlet
  3. Desværre Lea, man skal stadig skrive en hel masse for at ku sende dig en kommentar. Møg!

    SvarSlet
  4. Svar
    1. FANTASTISK!!!!!!!!!!!!!! TAK SØDE TRINE!!! :-)

      Slet