lørdag den 3. marts 2012

En strikket vase




Efter jeg så de strikkede vaser hos Trine, har jeg været helt vild med dem! Og efter et mindre strikkekursus hos selv samme Trine, har jeg givet mig i kast, med den første. :-)
Det er et dejlig hurtigt projekt og er tosset med resultatet!
Trine har både en div på en retstrikket model og en en perlestrikket model. Det må blive næste gang. Min Vrangstrik driller mig lidt, har ikke holdt det ved lige siden "kurset" så skal liiige lidt i træning før det lykkes!


- Posted using BlogPress

10 kommentarer:

  1. Ej hvor er den fin - Sikke en lækker farve du har valgt:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Er også ret vild med farven. Skal have plukket lidt vintergækker senere, så det bliver forår i stuen!

      Slet
  2. Hvor er den fin, og dejlig farve. man bliver da lidt glad af at kikke på den;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Ja den er ret skøn, total forårsfarve. :-)

      Slet
  3. Hvor er den blevet FIN, Lea!! Du er så dygtig!! Strikkeres fra mig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak!!!! Og tak til dig, min strikkelærer. ;-)

      Slet
  4. StrikkeROS skulle der stå :)

    SvarSlet
  5. Øj øj øj, det er du vel nok sluppet godt fra Lea :o) Sejt og specielt når du ikke har øvet dig siden vi var i Langå´sk ;o) Super fint glas :o) De der vrang ik´gås´ de var godt heller ikke lige mine bedste venner, men øvelse gør mester ik ??? ;o)
    God weekend :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg takker! Har du fået øvet dig??? Og ja jeg må noget mere igang og lige få tjekket op på de der vrang...

      Slet
  6. Lunde - øvelse er det eneste der batter, hvad angår vrang, men det tager ikke lang tid, før det kommer til at sidde i hånden :-)

    SvarSlet