tirsdag den 6. marts 2012

Kommentarkoder

Ihhhh hvor er jeg bare træt af at man skal skrive to ret utydelige koder for at kunne kommentere på jeres fantastiske blogindlæg! Og jeg tænker at det er der måske også andre end mig der er!?!?! Derfor har jeg nu fået det ændret, så nu er der ingen iriterende kommentarkoder hos pif paf puf!
Det er Hende den kloge og søde Trine som har hjulpet mig og hun har nu lavet en fin guide så I også kan fjerne jeres kommentarkoder! Tak Trine! :-)



- Posted using BlogPress

5 kommentarer:

  1. Det var da bare så lidt, Lea :-)

    SvarSlet
  2. Ja de er virkelig irreterende, jeg har også afskaffet dem hos mig ;0)

    SvarSlet
  3. De er også væk hos mig, håber jeg. For oven i det hele, hvis man skriver fra et Mac produkt, bliver skermen inaktiv hvis man retter i teksten, eller røre ved skermen, hvilket man ofte er nødt til på grund af de dumme koder, og så skal man starte helt forfra.

    SvarSlet
  4. Nemlig - væk med det skidt :-) Vi er åbenbart mange, der har opbygget en irritation mod dette :-) jeg har også netop skrevet om det.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  5. Hej Lea

    Hvor fedt du vil være med på min udfordring. Vil du ikke være sød at sende mig din adresse:-)

    Dorthe

    SvarSlet