tirsdag den 27. marts 2012

Cafe-hækling, børneteateranbefaling, hækleskade og give away!

Altså et indlæg om lidt af der hele. :-)
Søndag var en dejlig og lidt travl dag. 4 aftaler fra kl 14-19.30. ;-)
Vi startede i Det lille teater hvor vi så "den glade løve". Hvis du har små børn kan jeg virkelig anbefale det lille teater. Har været der 4 gange og alle gange har været fantastisk og pengene værd ( selv om det er liiiidt smådyrt... Vi gav 290 kr for to voksne og et barn for ca 30 min underholdning.) Også denne gang var fantastisk. Og Sofie nød det og synes det var sjovt!!!! Bestemt ikke sidste gang.... :-)
Bagefter fulgte jeg Sofie og hendes farmand på legeplads og så smuttede jeg til cafe-hækling. Super hyggeligt og jeg er rigtig ærgelig over at jeg kun kunne være med i ca 30 min. :-/ I kan se lidt billeder hos Anne og hos Asli.
Derefter gik turen til svigermor til aftenmad og om aftenen var jeg sammen med min mødregruppe til kreahygge. Vi fik nu mere snakket en "kreaet".


Det her er alt hvad jeg har fået hæklet siden min hækleskade forrige mandag. :-/ Har stadig møg ondt og har haft hånden forbundet i to dage. Nu må det godt snart holde op!
I aften trækker jeg en vinder af min give away! Så du kan lige nå det hvis du ikke har deltaget endnu.
- Posted using BlogPress

3 kommentarer:

  1. Skøn dag Lea, I har bestemt fået noget ud af den. Åh jeg glæder mig også til Asta og jeg skal begynde at dyrke teater. Jeg har altid elsket det og været draget af historierne, kulisserne og ikke mindst de fine kostumer siden barn.
    Den hækleskade har da godt nok fået has i dig. Jeg havde for år tilbage en hæftig en af slagsen, jeg tog en "kold-tyrker" og hæklede ikke i et halvt år..... I know, terrible long time, men det hjalp. Måske det er det der skal til ??? Lidt hækleri i ny og næ, holder desværre ofte sådan en skade vedlige :o( Du må springe på din seje symaskine og kreere nogle sommerkjoler til Sofie istedet ;o)

    Kh Lunde.

    SvarSlet
  2. 1/2 år!!!! OMG! Det kan jeg simpelthen ikke!!!! Men kan næsten fornemme på min hånd at det nok er lidt nødvendigt. Men hvordam filan skal jeg kunne undvære det! :-S
    Jeg skal på strikkeskole til maj så der skal jeg kunne bevæge hånden... Men du har nok ret... Desværre... Må lige få ordnet min give away og så må jeg nok hellere holde en pause... Måske... Ej det er næsten helt grænseoverskridende bare at snakke om at holde hæklepause, kender du det???

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kender jeg rigtig godt. "Det kan jeg da umuligt komme igennem" Men prøv at vende det om til, at du kan begive dig ud i noget helt nyt og spændende. Hvem ved om du blir grebet af noget nyt :o)
      God bedring.

      Kh Anette.

      Slet